Érdekes statisztikával állt elő az IGN, ugyanis mindenki arról beszél, hogy a játékeladások iszonyatos mértékben megcsappantak (egyesek 41%-os visszaesésről beszélnek), azonban úgy néz ki, hogy ez csak és kizárólag a kiskereskedelemre és a dobozos eladásokra vonatkozik. Első példaként Jim Reilly a Steam-et hozta fel amely, 97%-al növelte az eladásait vagysis majdnem meg kétszerezte tavalyhoz képest , amely hihetetlen és meglepő. Mindezeket alátámasztja, hogy az IGN kezében lévő DirectDrive 56%-os növekedést tudhat magáénak, míg a Microsoft online piaca 73%-al tudott növekedni,amiben nagyon nagy szerepet játszott a Battlefield 1943 megjelenése ugyanis több mint 600 000-en vásárolták meg a játékot alig 2 hét alatt. A gazdasági válságnak köszönhetően tehát egy fokkal közelebb jutottunk ahhoz, hogy a dobozos játékok eltűnjenek vagy csak nagyon ritkák lehessenek, hiszen az online kereskedelem gyakorlatilag nem jár költségekkel és így egyre nagyobb méretékben terjed kiszorítva ezzel a műanyag dobozokat a kiskereskedelemből.
Akkoris romlik,ha csak tartod a polcon.A hőmérséklet,páratartalom változástól kezdve,elég sokminden befolyásolja.Nem mindegy,hogy milyen a polikarbonát réteg,reflexiós lakkréteg (tükröző felület) sem,van sokféle,arany,ezüst stb.Azt mondják az aranyszínű tartósabb.Többször olvastam már,hogy a cd/dvd-k bizony 20-25 évig jók,de olvastam 100 éves tartósságról is.Ez badarság,ma már bizonyított,hogy az élettartam 5 év után rohamosan csökken az írható adathordozóknál.A geometriai struktúra melyek között az adatok tárolva vannak egy idő után változásnak indul.Arról nem is beszélve,hogy nem minden író/olvasó barátkozik a többféle cd/dvd-kel.Én már az 6.-ik író/olvasómat koptatom 11 év alatt,és sokszor előfordult,hogy az újonnan vásárolt író nem tudott mit kezdeni egy-egy cd-vel,amit még a régivel írtam.Ilyenkor valamelyik haverhoz átvisz,ott beolvas,ha sikerül akkor megír újra.Az írt cd/dvd-n a te íród alakítja ki a struktúrát,miközben a gyári cd/dvd-ken egységes,többszörösen tesztelt struktúrát alakítanak ki,ami végül sorozatgyártásra kerül.Ezeknél a gyári adathordozóknál kevesebb mint 1% az esélye,hogy valamelyik író/olvasó nem szereti.
augusztus 3, hétfő 11:33
Akkoris romlik,ha csak tartod a polcon.A hőmérséklet,páratartalom változástól kezdve,elég sokminden befolyásolja.Nem mindegy,hogy milyen a a polikarbonát réteg,reflexiós lakkréteg (tükröző felület) sem,van sokféle,arany,ezüst stb.EAzt mondják az aranyszínű tartósabb.Többször olvastam már,hogy a cd/dvd-k bizony 20-25 évig jók,de olvastam 100 éves tartósságról is.Ez badarság,ma már bizonyított,hogy az élettartam 5 év után rohamosan csökken az írható adathordozóknál.A geometriai struktúra melyek között az adatok tárolva vannak egy idő után változásnak indul.Arról nem is beszélve,hogy nem minden író/olvasó barátkozik a többféle cd/dvd-kel.Én már az 6.-ik író/olvasómat koptatom 11 év alatt,és sokszor előfordult,hogy az újonnan vásárolt író nem tudott mit kezdeni egy-egy cd-vel,amit még a régivel írtam.Ilyenkor valamelyik haverhoz átvisz,ott beolvas,ha sikerül akkor megír újra.Az írt cd/dvd-n a te íród alakítja ki a struktúrát,miközben a gyári cd/dvd-ken egységes,többszörösen tesztelt struktúrát alakítanak ki,ami végül sorozatgyártásra kerül.Ezeknél a gyári adathordozóknál kevesebb mint 1% az esélye,hogy valamelyik író/olvasó nem szereti.
Folytassuk a németek példáját, ha el akarják tüntetni a dobozos játékokat, mi tüntetünk értük :D Amint az itt látott kommenteket olvasom, örülök hogy ennyien vagyunk, de lehet hogy nem elegen ahhoz hogy megtartsák a dobozokat. Egyébként egy DVD romlik akkoris ha csak a dobozában tartom vagy csak olvasáskor?
Én is jobban szeretem a dobozos gamékat.Meg is halnék ha az ut2k4,vagy az ut3 nem lenne ott a polcon.Néha csak előveszem,lapozgatom a könyvét,mert jó megfogni.Másrészről igaza van Schuminak,az internet kezd "magától értetődővé",és hétköznapi dologgá válni.Olyannyira,hogy a munkaügyi központban azt mondta a hölgy,hogy az állásokra nézzek rá a neten, ott részletesen fel van sorolva minden.Gratulálok.És akinek nincs internetje? A témára visszakanyarodva,én a boltba akarok venni játékot.Meg akarom fogni,és nézegetni mielőtt megveszem.A GameStart is azért veszem ,mert jó megfogni,lapozgatni.Meg is pusztulnék,ha netről szedett .pdf fájlokat kéne lapozgatnom.Tök jó dolog a net,de azért álljon meg a menet.A magazin maradjon magazin,a játékról meg had én döntsem már el,hogy dobozosan veszem-e meg vagy sem.A winchesteremen van így is elég "szemét".A másik,hogy gyárilag előállított cd/dvd-k 10 év után indulnak lassú minőségromlásnak,magyarul 20 évig van egy cd/dvd-d.Ezzel szemben az írt cuccoknál 6-7 év után ajánlatos cd/dvd állományt frissíteni,mert az írható cd/dvd-k minőségromlása sokkal hamarabb megindul.Nekem rengeteg cd-m bizonyult olvasási hibásnak,9-10 év környékén.Ellenben az Unreal ami már jópár éves,még mindig olvasható.
Amíg nem lesz szünetmentes az internet nyugodtan adhatják dobozban. Most raktam windowst és k*rvára idegesített hogy az MSN a következőképpen települt fel: Mindenek előtt Windows XP mittomhányas frissítés, hogy bejöjjön az "új setup", majd a "setup" ami egyébként is pármega letölti a netröl a maradékot... Holvannak már azok az idők amikor felraktál valamit lemezről és elfelejthetted a következő telepítésig? Ráadásul az MSN sugója is már neten van, ami nagyon fain, mert ugyan nem foglalja a helyet a lassan többterás vinyókon, csak net LEGYEN, ha valami nem tiszta... nocomment. Egyébként nekem is jólesik rápillantani a sorakozó címekre^^
Engem a gyűjtői kiadások fogtak meg nagyon, a sok Artbook meg fémdoboz mind nagyon jól néznek ki a polcomon a többi cuccal... CoD WaW gyűjtői, Crysis gyűjtői, A 98-ból származó Rainbow Six részek a nagy kézikönyvükkel... És ezeket vennék el tőlünk?
Amúgy én most is töltök steamról történetesen a day of defeat ami sourchoz járt. De szerintem teljesen más ha ot van a polcon és kinyotom benne van a kézikönyve stb stb. Na de mind1 téma zárva! a dobozos játékok éljenek sokáig
Peffy te is a mátrixban rekedtél? - 0 és 1.. (másik nickem Morpheus, ha kell útmutató, megmutatom az ajtót, de neked kell majd bemenned..). Regényt írsz, de a LÉNYEG nem ez.. :)
Aki most előveszi a régi 576 vagy pc guru újságokat, az tudja, mi a "cyber emlék", ami NEM kockulás volt, hanem pl haverokkal egy kellemes délután. Ez így van a sok játék CD-DVD-vel is, mert sokakat megfog pl egy kalandjáték dvd, amit izzadva visz végig az illető, de egy digitális letöltésnél ott van a helyzet, hogy: DELETE. Egyszerű művelet, mint az ingyen WH...
augusztus 2, vasárnap 01:47
LoL..
Peffy te is a mátrixban rekedtél? (másik nickem Morpheus, ha kell útmutató, megmutatom az ajtót, de neked kell majd bemenned..). Regényt írsz, de a LÉNYEG nem ez.. :)
Aki most előveszi a régi 576 vagy pc guru újságokat, az tudja, mi a "cyber emlék", ami NEM kockulás volt, hanem pl haverokkal egy kellemes délután. Ez így van a sok játék CD-DVD-vel is, mert sokakat megfog pl egy kalandjáték dvd, amit izzadva visz végig az illető, de egy digitális letöltésnél ott van a helyzet, hogy: DELETE. Egyszerű művelet, mint az ingyen WH...
Szerintem is szükség van a dobozos gémekre, mivel rengeteg emlék tör föl mikor ránézünk egy dobozos játékra , nem tudom emlékeztek-e de még anno a Game Starban voltak tesztek arrol , hogy milyen a game doboza , illetve tartalma is , kár , hogy ezek is a feledés homályába vesznek.
Annyira unom hogy vannak akik mindig változást akarnak... ezek a kis korongok kitartanak 20 évig, kb ennyi ideig fogok életemben játszani, és akkor mi ezzel a baj? Igaz van pár játék amit csak netről tudok beszerezni, pl. Team Fortress Classic, de elmegyek a boltba, veszek egy DVD, kiírom a játékot, haverommal égetünk mintát a DVD-re és végül elmegyek egy nyomdába borítót is csinálni. Igen, többet teszek ezzel mintha csak a boltba mennék a játékért, de nekem megéri, mert a polcon sorakozó rengeteg játékot és a hozzájuk fűződő emlékeket nem fogjuk mi PC-sek feledni. ŐSzintén megmondom, engem az se zavarna ha pendrive-on kapnánk a játékot, de valami doboza, vagy egy minimális kinézete legyen neki. Lehet olyasmit érünk el végül mint a BlueRay.
Sajnos a mostani időkben minden sikert, kudarcot a gazdasági válságnak tulajdonítanak. A digitális vásárlások hihetetlen elnépszerűsödése nem annak, hanem az internet rohamos mértékű elterjedésének köszönhetjük. Az internetnek köszönhetően világunk teljesen online lett. A világon sajnos egyre többen vannak olyanok, akik a hálón keresztül több szót váltanak, mint élőben. Az internet kihatott életünk jelentős részeire: ott folytatjuk a kommunikációt, ott dolgozunk és szórakozunk. Hallgatjuk az online rádiókat, nézzük a videómegosztó portálokat a neten, a filmeket és játékokkal játtszunk. Mivel a vásárlást is megfertőzte a háló, hát akkor ezeket a dolgokat miért ne szerezzük be onnan? Az emberek az internetnek köszönhetően továbbá egyre lustábbak lesznek, így a digitális vásárlást részesítik egyre többen előnyben: nem kell felállni a fotelből, nem kell benzinköltséget elszámolni az asszonynak etc. Ennyit az emberi "fertőzöttségről", most térjünk át a muszáj tárgyára. Nagyon sokan csak interneten keresztül, digitális kiszolgálókról tudnak egy-két játékot megvenni. Vagy a valós életben nincs meg a megfelelő értékesítési hely, vagy az adott termék más körülmények között már nem elérhető. Így természetesen az internethez fordulunk. Egyre több ilyen termék létezik már, így ismét a digitális vásárlás van előnyben. Hozzunk fel egy másik példát, ami már kapcsolódik a gazdasági világválsághoz. Sok cég költséget takarít meg, így nem "préselteti" a CD-kre, DVD-kre az adatot, mondván az drága. Ahelyett a különféle digitális kiszolgálókon (Steam, Direct2Drive, Metaboli-GameTap) teszi közzé a cuccait, vagy olcsóbban vagy drágábban (ez függ a vállalat stratégiájától). Nomeg! Az informatika is változik. Régebben a szobányi gépek korában az informatikusok univerzálisak voltak, aztán megkezdődött a szakmaiasodás. Egyszer létrejöttek a fejlesztők, akik lehetnek alkalmazottak, vagy szabadúszók. Az utóbbiból egyre több van, és ha van tehetsége, akkor egy játékot, programot is össze tudk dobni, és mivel ő nem rendelkezik hatalmas tőkével, így a digitális kiszolgálókat használja termékei népszerűsítésére (pl. Braid). A digitális vásárlások egyszerűen a korral együtt hódítanak. Lehet növekedés, illetve lehet stagnálás - a piac ugyanis egyre növekszik, ezt se felejtsük el.
Az internet fejlődése viszont lassítani fogja a digitális vásárlások ütemét. Mindenki azt mondja, hogy a háló be fog dugulni hamarosan (ezt nem tudom, hogy igaz), mivel egyre többen használjuk, és egyre több adatforgalmat bonyolítunk le. A mostani válság pedig pont ennek a fejlődését hátráltatja, a cégek nem fogják lecserélni hardvereiket, kábeleiket, hogy a felhasználók többet kaphassanak változatlan ellenértékért cserébe...
Az internet tehát előbb-utóbb elveszíti a lépést a digitális vásárlásokkal szemben. Hogy miért? Gondoljunk csak a Grand Theft Auto IV esetére: több mint 10 Gb-nyi a játék (pontosan nem néztem utána, bocsánat), és mire ezt lehúzzuk netről, addig várhatunk (hogy tökéletesen töltsük, ahhoz jó előfizetés, és infrastruktúra kell a kiszolgálónak ill. digitális kiszolgálónak).
A GTA IV esete pedig csak a kezdet. A PS3 játékok már Blu-ray lemezen jönnek ki, tehát 20-30 Gb-nyi adat bizony van azon a korongon. Az Xbox 360-nál is a dupla rétegű HD-DVD-n is "elképzelhetetlen" mennyiségű adat van. Ezek pedig évek múlta szintén csak nőni fognak, hogy minél szebb játékokat kapjunk. PS4 - 2 Blu-ray korongos játékok?
A dobozos verziók éppen ezért sosem fognak eltűnni. Ameddig az internet nem tud lépést tartani, addig nincs veszély.
De! Hiszem, hogy át fog alakulni. Lehet, hogy 5-6 éven belül már nem is CD-ken, DVD-ken lesznek a játékok, hanem csak olvasható memóriakártyákon, pendrive-okon, kisebb vinyókon, szílicumlapon etc...
Azt megnézném ahogy gyűjtői kiadásokat letölthetünk neten, soha nem kapunk olyan élményt érte mint a fémdobozos kiadások vagy a STALKER Collector Edition. MEllesleg Steam-en 4000ft egy játék amit megtalálok a városomban fele annyiért, vagy akár ebay-en meg is szerzem annyiért új formában.
Medve a maci: lehet hogy a steamről letöltött játékot akárhányszor kiírhatod, viszont a gyári írású CD nem használódik el sokáig (persze ez attól függ mennyire vigyázol rá, de ha a polcon tartod és csak játszáskor veszed le, nem kell aggódni) és emiatt nem is kell másolni, amíg a letöltött játék kiírása nem fog addig kitartani.
valójában nem így vannak a dolgok. találkoztunk már gyárilag vírusos gémmel amit szépen tömeggyártottak. a steamről pedig lehet menteni a dolgokat dvd-re, annyi darabba amennyit nem szégyelsz (ellentétben a többféle védelemmel ellátott gémekkel) de a másik hogy vannak download only gémek (pl killing floor), és van olyan gém amit már nem forgalmaznak csak neten (fossábannolt serialokat meg nem fogok venni)
JA, de pl a lemezmellékletes játékoknál is lehet hiba, de ott egy telefon, azt küldik a jót, de steam-es vagy más netes rendelésnél jön az OPT-s mizéria - lásd hetek kérdése egy papír aláírása.
Direct letöltésnél nem adnak másik gamét, ha pl áramszünet lesz, vagy megszakad a kapcsolat, vagy esetleg nem indul a gém. CoD5-nél se indult mindenkinek elején pc-n se, mert midnenkinek más gépe lehet, mi lett volna ha mind letöltik és nem megveszik.. Botrány...
augusztus 1, szombat 17:52
JA, de pl a lemezmellékletes játékoknál is lehet hiba, de ott egy telefon, azt küldik a jót, de steam-es vagy más netes rendelésnél jön az OPT-s mizéria - lásd hetek kérdése egy papír aláírása.
Direct letöltésnél nem adnak másik gamét, ha pl áramszünet lesz, vagy megszakad a kapcsolat, vagy esetleg nem indul a gém. CoD5-nél se indult mindenkinek elején pc- se, mert midnenkinek más gépe lehet, mi lett volna ha mind letöltik és nem megveszik.. Botrány...
Meg hát szerintem paraktikusabb egy dvd-röl felrakni egy játékot mint letöltögetni és felrakni.. Emelet mondjuk nem írod ki a gamet jönn egy vírus oda ba**sza a gépedet és lehet ,hogy a játékodnak is annyi.Mig ha dobozsoban van meg addig csak puff bedobod a gépbe és felrakod ha esetleg elveszne a játék.De azt alá írom ,hogy sokal kényelmesebb be ütni abankszámla számot és letölteni mint elmenni megekeresni stb...
valójában nem így vannak a dolgok. találkoztunk már gyárilag vírusos gémmel amit szépen tömeggyártottak. a steamről pedig lehet menteni a dolgokat dvd-re, annyi darabba amennyit nem szégyelsz (ellentétben a többféle védelemmel ellátott gémekkel) de a másik hogy vannak download only gémek (pl killing floor), és van olyan gém amit már nem forgalmaznak csak neten (fossábannolt serialokat meg nem fogok venni)
Meg hát szerintem paraktikusabb egy dvd-röl felrakni egy játékot mint letöltögetni és felrakni.. Emelet mondjuk nem írod ki a gamet jönn egy vírus oda ba**sza a gépedet és lehet ,hogy a játékodnak is annyi.Mig ha dobozsoban van meg addig csak puff bedobod a gépbe és felrakod ha esetleg elveszne a játék.De azt alá írom ,hogy sokal kényelmesebb be ütni abankszámla számot és letölteni mint elmenni megekeresni stb...
Csak a dobozos eladásokkal van baj.. Megint sztem FŐLEG a konzolos téren, ahol jobban megéri a kiadóknak (nem a fejlesztőknek, mert ők mindent megtesznek nekünk) az olcsóbb megoldás, amivel lehet 13 milló felé megy az eladási statisztika az xbox pontokkal.
Szőrnyű statisztika..
Persze, hogy külföldön, ahol jobb élet van, apuci megendedheti magának, hogy kisfiának megveszi neten keresztül, tehát így csökken a terület, ahol megvehetik, na meg persze azok is kevesebben lesznek, akik 16-18 alattiak, mert apjuk nem adja meg a számlaszámot.. Látszik, ottkint nincs válság, a jólét van.
A másik meg, hogy nincs dobozos játék, nem kell dobozt meg cd-t gyártani, olcsóbb, DE így lehet munkahelyek szünnek meg.. Money talks...
Bill Gates meg a saját "kis" (mert azért pc-sek sokkal többen vannak még, és sok tört windows van muhaha) xbox univerzumában elvan, és fizetnek sokan azért, hogy szórakozzanak, ezen azt értem, hogy hiába veszik meg a full origi játékot, fizetni kell a multiért.
Faithless: minek SZŐRÖZZEK bankokon keresztül azért, hogy meg akarok venni egy játékot??
Lehet 500 méterre van a bolt, lusta nem vok, mint egyesek, és nem kell mittomén esetleges kezelési költséget fizetni. Na meg a dobozosért már leadóztál, benne van az árban az áfa, nem ám még majd küldik a számlát, hogy netes rendelésért adózzak. OMG..
augusztus 1, szombat 15:24
Csak a dobozos eladásokkal van baj.. Megint sztem FŐLEG a konzolos téren, ahol jobban megéri a kiadóknak (nem a fejlesztőknek, mert ők mindent megtesznek nekünk) az olcsóbb megoldás, amivel lehet 13 milló felé megy az eladási statisztika.
Szőrnyű statisztika..
Persze, hogy külföldön, ahol jobb élet van, apuci megendedheti magának, hogy kisfiának megveszi neten keresztül, tehát így csökken a terület, ahol megvehetik, na meg persze azok is kevesebben lesznek, akik 16-18 alattiak, mert apjuk nem adja meg a számlaszámot.. Látszik, ottkint nincs válság, a jólét van.
A másik meg, hogy nincs dobozos játék, nem kell dobozt meg cd-t gyártani, olcsóbb, DE így lehet munkahelyek szünnek meg.. Money talks...
Bill Gates meg a saját "kis" (mert azért pc-sek sokkal többen vannak még, és sok tört windows van muhaha) xbox univerzumában elvan, és fizetnek sokan azért, hogy szórakozzanak, ezen azt értem, hogy hiába veszik meg a full origi játékot, fizetni kell a multiért.
Faithless: minek SZŐRÖZZEK bankokon keresztül azért, hogy meg akarok venni egy játékot??
Lehet 500 méterre van a bolt, lusta nem vok, mint egyesek, és nem kell mittomén esetleges kezelési költséget fizetni. Na meg a dobozosért már leadóztál, benne van az árban az áfa, nem ám még majd küldik a számlát, hogy netes rendelésért adózzak. OMG..
"A gazdasági válságnak köszönhetően tehát egy fokkal közelebb jutottunk
ahhoz, hogy a dobozos játékok eltűnjenek vagy csak nagyon ritkák
lehessenek, hiszen az online kereskedelem gyakorlatilag nem jár
költségekkel és így egyre nagyobb méretékben terjed kiszorítva ezzel a
műanyag dobozokat a kiskereskedelemből."
Hát azért az még messze van, hogy vadászni kelljen egy-egy játékot dobozosan. Szerintem ez még jó 5-10 évig nem fog megtörténni. Egyébként meg itt is az a helyzet mint a gépkocsiknál azaz erősen túltermelés van. Rengeteg játék hegyekben áll a nagyobb bevásárlóközpontokban, a kutyának sem kell annyi. A Steamről annyit, hogy az akciókat még figyelem meg az olcsó pár-perce kikapcsolódásra való játékokat, de amúgy az euro=dollár miatt felejtős számomra már egy ideje. Inkább impulsedriven, meg gog. Egyébként én is szeretem ha a klasszikusok ott figyelnek a polcon. És mivel gyárilag nyomott lemezeken vannak így az élettartamuk azért nem olyan rövid mint azt sokan hiszik persze vigyázni kell rájuk.
[F]lash[B]ack: Az ebook más tészta mert ott nem ugyanazt az élményt komfortot kapod mint egy rendes könyv esetében. Én pl sohasem tudnék végigolvasni egy ebookot, semmilyen témában. Egyszerűen utálok gépen több száz oldalakat olvasni tökmindegy milyen témából. Egyszerűen nem kényelmes számomra.
Nincs attól szebb, mint amikor a polcon sorakoznak a jobbnál jobb játékok, olyan ez, mint a könyvek esetében, ebook sosem fogja azt az élményt nyújtani, mint ez kézzel fogható, szép borítójú könyv.
FlashBack
HunGredy
Vendég felhasználó
7
augusztus 1, szombat 13:51
Krian-nal értek egyet, hova lettek azok akik szeretik a polcon gyűjteni a játékokat? Haverom is most szedte elő régi NES játékait és semmire se jók már de emlékek törtek elő neki és kirakta őket az asztalára. Komolyan mondom a CoD MW2 speciális kiadásának megvonása után kezdem kisebbségiként érezni magam a PC-mmel, de akkorse vagyok hajlandó váltani.
1. Már hogy lehetne rossz, amit magától a kiadótól vásárolsz, és még csak aktiválnod sem kell (mmint a kódot)? 2. Honnan tudod, hogy jó volt a jelszava, ha nem adta meg senkinek? Ha pedig elcsórják accountját, akkor egyszerűen vissza lehet szerezni (csak utána kell nézni)
3. Egyszerű ez is: nyitsz egy PayPal számlát, bemész a bankba, odaadod a segítőkész néninek/bácsinak a pénzt, megadsz pár adatot, 1 nap és már ott is a számlán a pénzed.
augusztus 1, szombat 12:01
1. Már hogy lehetne rossz, amit magától a kiadótól vásárolsz, és még csak aktiválnod sem kell (a kódot)? 2. Honnan tudod, hogy jó volt a jelszava, ha nem adta meg senkinek? Ha pedig elcsórják accountját, akkor egyszerűen vissza lehet szerezni (csak utána kell nézni)
3. Egyszerű ez is: nyitsz egy PayPal számlát, bemész a bankba, odaadod a segítőkész néninek/bácsinak a pénzt, megadsz pár adatot, 1 nap és már ott is a számlán a pénzed.
Ja és még valmi nekem pl : nincs bankártyám anyuci apuci meg nem hajalndó oda addni.....(egyéni szoc problém) Szóval a lehetó legszarabb hír számomra....
A steam accunt lopásokrol nem is beszéltünk haveromnak fent volt a l4d a cs:s és még HL2 is.Egyik naprol a másikra elcsorták az accuntját pedig nem addta meg senkinek és a jelszava is jó volt.
A Steam a világ elsőszámú játék disztribúciós rendszere. Ingyenesen letölthető bárki számára. A rendszeren keresztül több száz játékot vásárolhatsz meg online, vagy letöltheted a legújabb játékok ingyenes próba verzióit. Mindezek mellett a programban lehetőséged van barátokat szerezni chatelni beszélgetni és mindig tudod, hogy barátaid éppen merre és mivel játszanak! Bővebb infók és letöltés a totalsteam.hu oldalon!